Saturday, April 28, 2007

Letih…

Arghhh.. dah lame aku tak update blog nii.. aku busy giler minggu nii.. ari ahad nii last paper aku.. pening giler... happy pun ader.. ehehe.. happy sebab dapat study ngan dia..
Dia?? ehehe.. skandal aku lerr.. ehehe.. pening gak ni kalau ramai skandal nii.. sorang merajuk kene pujuk.. dah pujuk sorang, sorang plak lagik merajuk.. ish ish ish.. tu lah gatai.. ngehngehnge... nak buat cam mane kann.. dah gatal kwang..kwang..kwang...
Terasa tensen pun ader.. ye lah org lain time ni bercuti sakan.. aku plak kene bergelumang ngan buku-buku nii.. tak pe.. susah2 dulu.. dah namanya study kann.. sabo je lah...
tapi aku terasa nak balik kampung jer nii.. rindu ngan adik n family nii.. arghhhh AKU RINDU... rindu dgn semua dan rindu pada "DIA" yg dah lame aku tak jumpa.. apelah citer dia skang.. tak pe raya nanti aku mesti jumpa dia.. dah lame sangat tak jumpa.. Tak pe jauh dimata namun dia selalu dekat dihati.. ahh.. biarlah...aku nak sambung study lagik nii..

No comments: