Friday, April 10, 2009

Its been a while ...

Dah lama aku tak update blog ni kan.. dulu bukan main berkobar2 kata nak update setiap hari.. ehehe tapi biasa lah bz memanjang.. tapi kengkadang tu kalau boring2 aku blog-hoping gak kat blog2 yg selalu aku lawati.. cuma terasa malas nak update blog sendirik jer..

ermm.. pagi tadik ade membe lama tetiba sms aku bertanya kabar.. Raeja namanya.. dia citer yg geng rapat kitaorg si Ninil dah kawen bulan 3 aritu.. so skang tinggal aku ngan dia je lagi yg lom kawen.. actually kami berempat (aku, raeja, norisah dan ninil) geng rapat time sekolah menengah dulu di smk membakut.. si Norisah pun dah kawen and kalau tak silap dah ada anak.. dah lama juga tak jumpa dia.. nanti kalau aku cuti lama kat kampung, aku ingat nak buat reunion la.. saja nak bertukar2 cerita kann.. huhuhu.. rindu arr kat kengkawan lama..

No comments: