Wednesday, December 31, 2008

Jln2 Cari Pasal Countdown: 1Utama

arini aku cuti.. ngehgngehngeh.. kul 10am aku gi spa + facial (masuk sauna, jacuzi pastu baru buat facial) kat bangsar.. chewah2 sempena akhir tahun ni mau relaks2 la skit kunun... kekeke best tull org belanja eeh.. actually xbleh snap gambar tapi sempat ler aku curi2 snap.. kwangkwangkwang..













balik umah dlm kul 3pm lebih.. siap2 nak gi 1Utama.. jln memang jamm giler babas..

cari parking pun satu hal.. pas je dpt parking trus pi beli tiket movie Four Christmases tuk kul 12.40am.. dah dpt baru ler gi cari makan..


pekene ice cream baskin robin.. nak beli ni pun kene q pjg tau.. ade promosi 31% so belasah lerr..









pastu gi tengok tempat countdown carnival tu.. kene pakai pass laks..














ok lah.. boring tengok konsert kat bwh ni, aku gi cari spot kat top-roof 1Utama.. pergh dah ramai dah yg amik spot kat atas ni.. semua dah ready ngan camera+tripod.. tapi derang aim kat blah TheCurve sbb kat paper kata kat sana lagik best fireworks nyer.. so aku tunggu ler sampai tiba time countdown kat atas nii.. sat lagik aku kasi uplod gambar fireworks k..

No comments: