Wednesday, December 24, 2008

RM 20 For A Movie Ticket?

hurmm... sengal tull arr.. aku terbaca kat paper tadik.. derang nak naik kan harga tiket movie dari rm10-11 ke rm20 tuk citer hollywood... katanya sbb local movie tak de sambutan... ek eleh aku tak kesah la pasal harga kalau citer tu best.. kalau harga murah pun kalau movie tu tak best aku pun tak hengen nak tengok ler.. bukan ler aku ni tak nak sokong local nyer movie but kalau takat cgi jer canggih tapi jalan cerita lak tak best pastu kengkadang ada lawak yg dibuat2, aku pun naik boring nak tengok... ye lah ade gak yg ok jalan citer nyer tapi jarang2 ler aku jumpa.. kalau dlm 10 local movie tu maybe dlm 2 jer yg ok.. whatever lah kan.. janji aku tetap tengok movie.. mwhahaa bukan duit derang yg abes. duit sapa?? lu pk la sendirik.. sengall..

No comments: