Thursday, December 6, 2007

Jatuh cinta…

Kenapa kita jatuh cinta?

We all want to fall in love. WHY???

Because that experience makes us feel completely alive.

Where sense is heightened, every emotion is magnified, our everyday reality is shattered and we are flying into the heavens.

It may only last a moment, an hour, an afternoon. But that doesn't diminish its value. Because we are left with the memories that we treasure for the rest of our lives.

kekasih.. jatuh cintakah aku..
kau menyentuh jiwaku.. hanya sekali..
mata kita bertaut mesra.. aku hanyut..
kekasih..
gerak laku, senyum tawamu.. membawa aku jauh.. ke alam damai, bahagia sungguh..
jatuh cintakah aku.. kekasih..
sentuhlah daku dengan kasih mu..
peluklah daku dengan sayangmu..
belailah diriku dengan cintamu..
kekasih.. jatuh cintakah aku..
kekasih..
izinkan aku menyimpan senyum mu..
yang telah membuat aku JATUH CINTA..
biarlah kisah kita berkubur jauh di dasar lautan..
tidak mungkin lagi..
untuk aku JATUH cinta padamu..
cukup sekali aku merasa apa itu cinta dari dirimu..
kau kekasihku..

No comments: