Friday, February 13, 2009

Friday the 13th

title entry ni sesaje je aku buat.. mehehehe...

tak de kene mengena ngan paraskavedekatriaphobia (perasaan takut kpd hari jumaat ke-13) [sila klik sini tuk detailed].. sbb tu kepercayaan karut or tahyul jer kann..

ia juga tak de kene mengena ngan movie "Friday the 13th" yg citer ganas-kill-kill-die-die si Jason Voorhees pun.. emm lama lagik nak release kat cinema pun, maybe april kot..

aku tengah pk ni cam ner nak siapkan 3 web ngan 1 sist tu.. kengkadang rasa tak larat je nak buat.. tapi terpaksa juga aku kuatkan semangat siapkan kerja2 tu as soon as possible.. nanti bleh la dpt bonus.. meehehe.. tu janji bos aku ler.. tapi tak tau lah kann sbb tak de surat itam-putih pun..

arini dah ari jumaat, aku lom buat rangka lagik ni.. kekeke.. aku memang suke buat keje last minit.. baru ade thrill kunun... padahal malas.. ekekeke.. dah dia pun tak kasi dateline kann.. jadik aku pun memain la buat.. ehehe.. tak pe lah besok2 arr aku pk kan lagik..

No comments: