Wednesday, February 4, 2009

Kelewatan atau Kelambatan??

aiseh aku terlambat bangun arini... memula aku terjaga kul 9.05am pastu sms ofismate aku kata aku lambat skit masuk opis.. pastu aku tertido balik.. dlm kul 10.15am ofismate aku sms.. baru aku terjaga.. mau tak kelam-kabut aku tengok jam dah kul 10 lebih.. dia kata bos tanya aku masuk ofis ke tak sbb dia tengah tunggu nak buat meeting.. ya ampun time tu gak aku melompat trus capai towel gi mandi.. aku mandi se'express' yg boleh... tak de lah cepat sangat mau 30minit gak arr.. kekeke..

sampai kat opis terus meeting.. aku ngan selamba pakai t-shirt ngan jeans je arini.. ye lah aku mana sempat nak iron baju lagik tadik.. kekeke.. sib baik bos tak marah.. biasalah bos aku tu sempoi je ngan aku nii.. meeting arini pasal projek baru n aku kena develop new web portal lagik tuk opis aku nii.. hurm dia suh guna open source je la.. so dlm kepala aku skang maybe nak guna joomla je la kot.. kalau aku rajin aku guna php-fusion.. tengok lah nanti... lagik satu, tuk projek baru maybe dia nak amik 5-6 org keje part-time.. maybe nanti under aku 3org n ngan ofismate aku sorang lagik tu pun 3org.. hurm aku lom terpikir lagik nak buat apa2 for this time.. nanti arr memalam aku pk mcm mana nak bahagi2 kerja nii.. sok meeting lagik bincang cam mana... hopefully aku tak terlambat bangun lagik ler yer... kekeke..

No comments: