Tuesday, September 19, 2006

Sickness Day 4...

Arini aku rasa semacam jer.. tapi aku tahan jer.. aku tak nak org nampak aku sakit... aku tak nak simpati dari org.. aku memang mcm ni, malas nak susahkan sesapa... tiba je tengahari, aku dah tak tahan.. aku pi klinik kelana jaya, pastu doktor bagi aku amik gas, dalam 2jam setengah aku amik gas.. satu badan menggeletar lepas amik gas tu.. kuku aku memang dah tukar color purple, muka jgn cakap arr memang pucat giler.. kalau toreh maybe tak kuar darah pun... doktor tu bagi aku mc 2 hari, maknanya ari jumaat baru aku bleh masuk keje... balik rumah jer aku terus membuta... teruk gak asthma aku ni.. tu pasal lah aku paling takut kene demam or selsema, inilah result nya mesti aku semput... harap2 besok or lusa sakit aku ni kurang la sikit... aku tak tahan amik gas tu lagik.. aku tak boleh nak pegang gelas ni.. menggeletar cam penagih plak.. ok lah aku nak rehat.. zzzzz


No comments: