Monday, September 25, 2006

++ Smart Tag ++

Do you like:-



Sunrises or sunsets?



Suke sunsets… Sebab pemandangannya cantik lagik pun mato den tak tahan silau (rabun silau). Hehe. Sunrises pun suke gak.. sebab tu tandanya hari baru akan bermula.. so kene berusaha tuk maju everyday....



Suitcases or backpacks?



Suke backpacks.. sebab dah ramai yg kene ragut skang ni.. so aku rasa lagi safety kalau guna backpaks.. pastu kalau bawak laptop org tak prasan.. so slamat la dari kene kes² ragut.. hik hik hik…



Dogs or cats?



Dogs??? kan Harammm.... Suke giler kat kucing. Kalau org suke kucing, maksudnye org tu penyayang..  (tapi raso den soklan ni tak sesuai utk di soal utk kaum Muslim)



Roller-coasters or merry-go-rounds?



Merry-go-rounds tu slow giler.. aku tak berminat nak naik menatang tu... Hahaha. Roller-coasters memang best.. paling best sekali kat genting... Hahaha…. mcm nak tercabut tali perut aku...



Calls or texts?



Calls la lagi senang. Tapi kalau nak save cost, guna texts/sms la.. lagikpun kan skrg ni leh redeem 200 sms. Hahaha!



Gift vouchers or presents?



Presents lerrr…. Senang. Terus dapat..... aku ni tak le demand sangat.. ape² pun boleh...



Pens or pencils?



Dua-dua suke... Pen sebab jelas. Kalau guna pensel, mesti lama2 dia akan tumpul. Nanti tulisan pun jadik bertambah buruk (walaupun asalnye tulisan tu sememangnyer buruk.. hik hik ).... tapi kengkadang ink pun leh ilang gak.. ape² je lah... tapi kalau pensel senang nak melukis.. so aku suke dua² arr.. crayon pun boleh..hahahha bleh jadik crayon sin chan...


No comments: