Wednesday, January 14, 2009

Aku nak tido laaa...

Tolong senyap bleh takkk???? aku nak tido punn tak bleh.. dah seminggu derang buat renovation kat jln tepi umah aku nii.. cam mana aku nak tido sengalll....sampai kul 5am derang buat keje.. aku mana tahan wey.. aku paham arr derang pun nak cepat siap, tu cara derang nak cari nafkah, kalau buat siang takut jamm plak kann.. tapi tolong laa wey.. aku ngantuk giler nii.. dah 2-3 mlm tak lena tau.. aku pun kene keje gak...aku nak tidooooo.....

1 comment:

Azie N Arif said...

cian mimi...tido tak cukup...takpe...kelas dah takde dah skang...dah boleh enjoy...