Wednesday, January 21, 2009

Ingatan..

Jika ingatan padaku sudah tiada, sedetik luangkanlah agar diri ini masih mempunyai makna, agar diri ini tidak terus luput.

Aku setiap masa masih setia, ingatan ku pada mu tidak pernah goyah, masih kukuh seperti detik-detik indah dulu, yang ku harap akan berulang..

Mungkin aku ibarat pipit yg tidak tahu diri, tapi ketahuilah teman, aku masih mempunyai hati dan perasaan, punya hati dan rasa untuk rindu merindui.

Ingin ku katakan padamu, betapa aku rindu padamu, betapa aku rindu pada dendangan mu yg aku semakin pasti, kau tidak sudi aku menjadi pendengarnya.

Teman, jauh di sudut hati ini, aku tanamkan secebis harapan, agar kau akan tetap setia mengingati pada insan yg pernah kau kenali suatu tika dahulu.

Salam rindu ku padamu, ku utus di angin lalu...

No comments: